Titan Poker heeft beste online support

September 23, 2012 Posted in Poker Tips by

Titan Poker staat niet alleen bekend om de vele toernooien die zij organiseren, de mooie promoties en acties die zij hebben en de stabiele software, maar oom om de erg goede service die zij bieden aan hun leden. Dit jaar won Titan Poker dan ook voor de zesde keer de  Gambling Readers’ Choice Award voor de beste online support. De afgelopen jaren ging Titan er bijna elk jaar vandoor met deze award, alleen in 2009 werd de award niet door Titan mee naar huis genomen. Het feit dat deze award al zo veel jaren door dezelfde online poker room wordt gewonnen zegt natuurlijk genoeg over de goede service die geboden wordt bij Titan.

Gambling magazine is één van de meest toonaangevende magazines op het gebied van online kansspelen in het algemeen en online poker in het bijzonder. De awards die elk jaar worden uitgereikt brengen dan ook een hoop prestige met zich mee binnen de online kansspel industrie. Zeker ook omdat de awards worden uitgereikt op basis van de stemmen van de lezers van het magazine en dus ook de gebruikers van de online kansspel aanbieders.

Eén ding wat wel blijkt uit het feit dat Titan Poker zo vaak deze award wint, is wel dat Titan Poker de klant op de eerste plaats stelt. Natuurlijk proberen ze, net zoals alle online poker rooms, problemen en ondudelijkheden zoveel mogelijk te vermijden, maar er zijn altijd kleine dingen die fout gaan of dingen die voor sommige mensen niet helemaal duidelijk fijn. In die gevallen is het natuurlijk van belang dat je een goed snel werkende, vriendelijke en service gerichte klantenservice hebt.

De klantenservice van Titan is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar. Dus, het maakt niet uit wanneer je je vraag wilt stellen, er is altijd wel iemand beschikbaar om je te woord te staan. Daarbij zijn er ook veel verschillende mogelijkheden om contact op te nemen met de support afdeling. Dit kan natuurlijk via email en telefoon, maar ook via fax of via een live chat met één van de medewerkers. Ook is de support afdeling beschikbaar in niet minder dan 13 verschillende talen, waaronder natuurlijk ook het Nederlands.

Tagged with: